Webgune honek cookie-ak erabiltzen ditu bertan bisitarien jarraipena egiteko. Webgune hau erabiltzean, zure gailuan cookie-ak gordetzea baimentzen duzu.Lortu informazio gehiago
Maiatzan eta ekainean, Erresuma Batuko, Suediako, Frantziako, Holandako eta Alemaniako kazetariek, Italiako blogeruek eta Israelgo bidai-antolatzaile batek jomugaren tokirik esanguratsuenak bisitatu dituzte bidaia ezberdinetan.
“Sagardotegietako bezero gehienak ohikoak dira, baina bisitarien % 20 ere badago, baliabide turistiko gisa ikusten duena, eta bisitari horien bereizgarri da gaua eman ohi dutela”, esan du Retortillo sailburuak.
Sagardotegira bisita egiteko motibo nagusia soziala da; taldeko batez besteko pertsona-kopurua 10,5 da.
Esperientzia 8 notarekin balioesten dute, 10en gainean, eta % 97k errepikatuko lukeela dio.
Turismoaren eremuan, Euskadi euskal gizarteari eta sektoreari, turismo jasangarriaren ikuspegitik, aberastasuna eta oparotasuna ematen dien kalitateko helmuga gisa finkatzera bideratzen da.
Merkataritzarako, euskal merkataritza, modernoa, lehiakorra, integratua eta berritzailea bilatzen da, Euskadiko herri eta hiriei gizarte- eta hiri-kohesioa emango diena.
Kontsumobidek, bestalde, prestakuntza eta informazioa sustatzen ditu, eta, gainera, kontsumoaren eremuan gatazkak prebenitzeko, murrizteko eta konpontzeko tresna bilakatzen da.
Turismo sailak, Basquetourren bidez, ekainaren 13tik 17ra gastronomiaren hitzordu nabarmen honetan parte hartu du, Sagardi, Erresuma Batuan presentzia daukan euskal sukaldaritzako katearekin lankidetzan.