Web gune honek cookieak erabiltzen ditu, propioak eta beste batzurenak. Gure cookien politikari buruz gehiago irakurri dezakezu.

BERRIAK

  •   SUSTAPEN ETA MERKATURATZE TURISTIKOA

Euskadi Herbehereetako turismo-sektorearen aurrean, Amsterdamen

Ekintza hau Basquetourren estrategiaren parte da, euskal helmugaren presentzia eta ospea indartzeko Europako funtsezko merkatuetan, Amsterdam eta Eindhovenekin dagoen aireko konektibitate ona aprobetxatuz.

  •   SUSTAPEN ETA MERKATURATZE TURISTIKOA

Euskadik MICE helmuga gisa eskaintza sendoa aurkeztu du  IBTM World 2025 azokan  

Euskadi Basque Countryren stand bateratzaileak Bilbo, Donostia, Gasteiz eta Arabako Errioxako Ardoaren Ibilbidea helmugen ordezkariak bildu ditu, bai eta MICE zerbitzuetan espezializatutako enpresak ere: hotelak, kongresu jauregiak eta agentzia hartzaileak.

  •   SUSTAPEN ETA MERKATURATZE TURISTIKOA

"España Verde" marka turistikoak Kantauriko helmugak New Yorkera eraman ditu, "Norte Diem" ekintza gastronomiko-kulturalaren bidez

Astearte honetan, esperientzia artistiko-gastronomikoaren edizio berri bat egin zen, Euskadiren parte-hartzearekin. Horrela, Euskadik Ipar Amerikako merkatuan erreferentziazko helmuga turistiko gisa duen posizionamendua sendotzen jarraitzen du.

  •   EUSKADIKO KODIGO ETIKOA

Basquetourrek etikarekiko konpromisoa berretsi du Lidergo Etikoaren Lehen Foroan

Daniel Solana Basquetourreko zuzendariak Lidergo Etikoaren Lehen Foroan parte hartu du azaroaren 19an, asteazkenean. Foroa Gasteizko Villa Suso jauregiko Martin Salinas aretoan egin da. Euskadiko Etikaren Kluster Fundazioak antolatutako jardunaldiak ...

  •   ESPAÑA VERDE

"España Verde"k gora egin du, eta 17 milioi bidaiari baino gehiago jaso ditu 2025 urtean

Euskadiko, Kantabriako, Asturiasko, Galiziako eta Turespañako ordezkariek Santanderran egin dute urteko azken jarraipen-bilera, Kantabriaren koordinaziopean; honek Asturiasi emango dio lekukoa FITUR 2026an.

  •   FAMILIA TURISMOA

'Euskadi Familian'ek Valentziako Familia Turismoaren I. Kongresuan parte hartu du

Basquetourrek sustatutako klubak helmugen ikuspegitik familia-turismoaren bilakaera aztertzeari eskainitako mahai-inguruan esku hartu du, familia guztien beharrei erantzungo dieten proposamenak sortzeko bere esperientzia azalduz.

  •   SUSTAPEN ETA MERKATURATZE TURISTIKOA

Txinako turismo-agenteek Euskadi ezagutu dute Basquetourrek antolatutako birari esker

Azaroaren 17tik 19ra, Turespañak Madrilen antolatuko dituen alderantzizko jardunaldiak baino lehen, Txinatik etorritako hainbat profesionalek euskal helmuga bertatik bertara ezagutzeko aukera izan dute familiarizazio-bidaia baten bidez.

  •   JASANGARRITASUN TURISTIKOA

Basquetourrek Turismo Jasangarriaren Europako Sarearen Bilera Nagusian parte hartu berri du

Turismoaren Euskal Agentzia ECOTRANS elkartearen kidea den heinean nazioarteko hitzordu honetan esku hartu du eredu-turistiko arduratsu, berritzaile eta jasangarri baten aldeko konpromisoa berretsiz.

  •   SUSTAPEN ETA MERKATURATZE TURISTIKOA

Euskadi Rouleur Live azokan izan da, kirol-txirrindularitza eskaintza britainiar merkatuan sustatzeko

Basquetourren parte-hartzeak honako helburu hauek izan ditu: Euskadi goi-mailako bizikleta-helmuga gisa sendotzea; tokiko agentzia hartzaileekin batera produktuaren merkaturatzea bultzatzea; eta, bizikleta-kultura sendoa eta erabiltzaile-maila eta -profil ezberdinetara egokitutako eskaintza duen ...

  •   MEET BASQUE COUNTRY 2025

830 bilera baino gehiago hitzartu dira Meet Basque Country ekimenaren workshopean

Nazioarteko 50 turismo-operadorek Euskadiko turismo sektoreko 85 enpresarekin konektatu dute, esperientzia ugariz betetako aste batean helmuga ezagutu ondoren.

Abendua 2025

AL AR AZ OG OR LR IG
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31