Web gune honek cookieak erabiltzen ditu, propioak eta beste batzurenak. Gure cookien politikari buruz gehiago irakurri dezakezu.

BERRIAK

  •   SUSTAPEN TURISTIKOA

EUSKADI Basque Country Turespañako Slow Travel 2025 kanpaina berrian parte hartu du helmuga gisa.

Think you know Spain" Think again Turespañako kanpaina berriaren leloa da, eta Arabako eta Arabako Errioxako hainbat kokaleku agertu dira, besteak beste, trikuharrien ibilbidea Laguardian, Aldayetako clubnautikoa Garaioko pantanoan eta ...

  •   TURISMO-TASA

Javier Hurtado sailburua: "Azkenean, ez gara eztabaidatzen ari ea zerga turistiko bat ezarri behar den ala ez, baizik eta nola ezarri behar den"

" Sailburuak azaldu duenez, beti egon da zerga turistikoaren alde, baina orain daude zerga hori ezartzeko adostasuna eta baldintzak

  •   MARTXOAK 08, 2025

EMAKUMEAREN NAZIOARTEKO EGUNA

BASQUETOURrek Bizkaia eraikineko Eusko Jaurlaritzako erakunde publikoek antolatutako Emakumearen Nazioarteko Eguna ospatzeko jardueretan parte hartu du.

  •   ITB AZOKA, BERLIN 2025

Alemania nazioarteko 4. merkatua da Euskadirentzat

Alemaniako merkatuak gora egiten jarraitzen du. 2024an 156.876 sarrera izan dira, hau da, % 2,5 gehiago 2023arekin alderatuta, eta gaualdiak % 4,2raino igo dira. Erregistratutako zifra horiek serie historiko osoko ...

  •   BASQUETOUR LEARNING

Basquetour Learning: martxoko formakuntzak

Basquetour Learning turismo-sektorearen profesionalizazioa indartzeko plataforma bat da. Esperientzia turistikoak hobetzeko eta aberasteko konpromisoarekin, sektorean hazkundea eta bikaintasuna sustatzeko diseinatutako prestakuntza sorta zabala eskaintzen du. Hilabete honetan, ...

  •   SUSTAPEN ETA MERKATURATZE TURISTIKOA

Euskadik CEAV PROTOUR 2025ean parte hartuko du bere merkaturatze turistikoa indartzeko

Espainiako Bidaia Agentzien Konfederazioak (CEAV) CEAV PROTOUR ekimen komertzialaren edizio berri bat antolatu du. Jardunaldi hauek Espainiako hainbat hiritako bidaia-agentzientzat zuzendutako workshop-ak dira, eta aurten, Portugalen ere egingo dira. Agentzientzat ...

  •   FAMILIA TURISMOA

Basquetourrek Turismoa Familian estrategia birdefinitu du

Kode etikoa, familia-tipologiaren aniztasuna, nerabeek familia bisitarietan duten pisu gero eta handiagoa, digitalizazioa, Euskadi slow ibilbide gisa, eta emozioetan, esperientzietan eta balioen eskolan oinarritutako turismoa dira, Euskadi familia-turismorako helmuga gisa ...

  •   EUSKADI GASTRONOMIKA

Basque Ambassadors 2025: Euskal gastronomiaren enbaxadoreen aintzatespena Kolonbiara iritsi da

Basque Ambassadors ekimena Eusko Jaurlaritzako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailak eta Turismoaren Euskal Agentziak, Basquetourrek, sustatu dute, eta Basque Culinary Centerrek bultzatu.

  •   KODE ETIKOA

Basquetourrek urteroko birziklatze-jardunaldia ospatu du, Euskadiko Turismoaren Kode Etikoaren proiektuaren barruan, helmugako profesionalentzat

Turismoaren Euskal Agentziak Turismoaren Kode Etikoari buruzko birziklatze prestakuntza jardunaldi bat antolatu zuen Euskadiko 28 helmuga turistikoetako profesionalentzat, eta 30 pertsonak parte hartu zuten.

  •   SUSTAPEN ETA MERKATURATZE TURISTIKOA

Euskadi Basque Countryk bere presentzia indartu du potentzial handia duen merkatuan, Municheko F.re.e azokan

Euskadi Basque Countryk Municheko F.re.e azokan parte hartu du, 2025eko otsailaren 19tik 23ra, eta bere eskaintza turistiko orokorra aurkeztu du funtsezko merkatu batean.

Apirila 2025

AL AR AZ OG OR LR IG
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30