• SUSTAPEN ETA MERKATURATZE JARDUNALDIAK
Euskadi WTM 2024an nabarmentzen da Londresen, turismo ingelesa sustatuz
2024ko Ekintza Planaren baitan, Euskadi Basque Country-k World Travel Market (WTM) 2024 azokan parte hartu du, Londresen ospatu dena azaroaren 5etik 7ra.
Euskadik 50 metro karratuko espazio berezi bat izan du Turespañaren stand-aren barruan, eta diseinu berritzaile hau hurrengo hiru urteetarako mantenduko da. Espazio honek lau erakusmahai eskaini ditu: bat Basquetour-entzat eta beste hirurak Euskadiko hiri eta lurralde historikoentzat. Horiekin batera, Euskadiko zazpi turismo-enpresak hartu dute parte standean, eskualdearen turismo eskaintza osoa erakutsiz.
WTM 2024 edizio handiena izan da orain arte, 184 herrialdetako 4.000 erakusle baino gehiago bilduz, eta horrela, turismo industriaren mundu mailako topagune nagusietako bat bihurtu da.
Turismo ingelesaren hazkundea Euskadin
2023an, turismo ingelesak hazkunde nabarmena izan zuen Euskadin: 151.861 sarrera erregistratu ziren, aurreko urtearekiko %18ko igoera, eta 322.270 gaualdi, %16 gehiago 2022arekin alderatuta. 2024ko urtarriletik abuztura bitarteko epean, %15eko hazkunde metatua izan da sarreretan eta %17koa gaualdietan, aurreko urteko epe berarekin alderatuta, serie historikoaren errekor zenbakiak lortuz.
Euskadiko aisialdiko turista ingelesaren profila
Basquetour-en IBILTUR AISIA 2023aren arabera, Euskadiko aisialdiko turista ingelesak batez beste 4,1 egun igarotzen ditu eskualdean, eta egunean 98,1 euro gastatzen ditu. %62ak Euskadi aukeratzen du helmuga bakar bezala, eta %88ak gomendatuko luke. Batez besteko adina 53,7 urtekoa da, eta bere interes nagusiak turismo hiritarra, gastronomia eta kultur ekitaldiak dira. Gehienek hotelak aukeratzen dituzte ostatu hartzeko, eta helmuga gogokoenak Bilbao, Donostia/San Sebastián eta Euskal Kostaldea dira. Gogobetetze handiak (%99) eta itzultzeko asmoak (%51 hurrengo 12 hilabeteetan) Euskadi helmuga erakargarri eta hazkunde iraunkorrarekin posizionatzen dute.