Web gune honek cookieak erabiltzen ditu, propioak eta beste batzurenak. Gure cookien politikari buruz gehiago irakurri dezakezu.

  •   SUSTAPEN TURISTIKOA

Euskadik atzo bere eskaintza turistikoa aurkeztu zuen Oporton

Daniel Solana Basquetourreko zuzendariak egin zuen helmugaren aurkezpena 40 bidaia-eragile eta kazetari portugaldarren aurrean.

1 / 4

Daniel Solana Basquetourreko zuzendariak Euskadi helmuga aurkeztu zuen atzo arratsaldean, Portoko Sagardi jatetxean. Lisboako OETrekin elkarlanean antolatutako ekitaldira 40 bidaia-agente eta kazetari portugaldar joan ziren. Aurkezpena egin ondoren, Sagardik egindako koktel batera gonbidatu zituen gonbidatuak: pintxoak, txuletoia, Arabako Errioxako ardoak eta txakolina.

Koktela euskal musikaz girotuta egon zen eta Euskadi sustatzeko materiala eta gastronomia eman ziren.

Portugalgo merkatua nazioarteko sarrera guztien % 5,5 da, eta nazioarteko merkatuen rankingeko bosgarren merkatua da.

2021ean merkatu horrek gora egin zuen COVID-19 pandemiaren eraginaren ondorioz 2020an izandako beherakadaren ondoren. Zehazki, 2021a 36.869 sarrerarekin itxi zen, 2020an baino % 59 gehiago, eta gaualdien kasuan ere 71.220ra igo zen, % 31ko hazkundearekin. 2021eko datuek erakusten dute merkatu hori suspertu egin dela, baina oraindik pandemia aurreko zifretatik behera.

2022ko datu metatuei dagokienez, urtarriletik martxora, Portugalgo merkatuak igoera nabarmena izan du 2021eko aldi berarekin alderatuta, baita serie historiko osoko urteko lehen hiruhileko bateko zifrarik altuenak ere. Zehazki, % 100etik gorako hazkundeak izan dira bai sarreretan bai gaualdietan.

Urtarokotasunari dagokionez, 2021ean uztaila eta abuztua nabarmentzen dira kontzentrazio-kuota handienekin, eta ondoren, zifra nabarmenekin udazkeneko hilabeteak.

Martxoa 2024

AL AR AZ OG OR LR IG
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31