• SUSTAPEN ETA MERKATURATZE TURISTIKOA
Euskadik Kolonbiako merkatuaren aldeko apustua egin du, bertan bere kultur, gastronomia- eta natura-eskaintza sustatzeko
Euskadik Cartagena de Indiasen burututako jardunaldi profesional horietan parte hartzearen helburua da euskal helmugak eskaintzen dituen eskaintza bereizgarriak nabarmentzea, hainbat arlotan: kultura, nazioartean onarpena duen gastronomia, paisaia naturalak eta esperientzia paregabeak.
Basquetourrek Euskadi helmugaren nazioartekotze estrategia sustatu du Kolonbiako merkatuan, Turespañak Miamiko Turismo Bulego Espainiarrarekin elkarlanean antolatutako sustapen eta merkaturatze jardunaldi zuzenetan parte hartu baitu. Jardunaldi horiek Cartagena de Indiasen egingo dira, abenduaren 9tik 12ra bitartean.
Jardunaldi horietan, Euskadiko bi hotel esanguratsu ere izan dira: Bilboko Ercilla Hotela eta Donostiako Maria Cristina Hotela. Horrela, euskal turismo-sektorearen bikaintasun- eta kalitate-irudia sendotu da.
Helburua da Euskadi bikaintasun-helmuga gisa kokatzea, premium produktuan espezializatutako eta gastu-ahalmen handiko turistekin lan egiten duten Kolonbiako eragile eta operadore turistikoen aurrean.
Kolonbiako bidaiariaren profila eta aukerak Euskadirentzat
Kolonbiako bidaiariaren profila honakoa da: 45 urtetik gorakoa, erosteko ahalmen ertain-altukoa, Bogota, Medellin eta Cali bezalako hiri handietan bizi dena, eta lehentasun nabarmena duena kultur esperientzietan, kalitatezko gastronomian eta paisaia naturaletan. Bidaiari hauek bidaiak bere kabuz antolatzen dituzte, kalitate-prezio erlazioa baloratzen dute eta harrera ona egiten diete tokiko proposamen iraunkorrei. Profil horrek ezin hobeto bat egiten du Euskadiko turismo-estrategiarekin; izan ere, estrategia horren ardatzetako bat da kultura, natura eta nazioartean ospe handia duen gastronomia eskaintzen dituen premium helmuga gisa kokatzea.
Ekimen honek itzulkin potentzial handia du euskal turismoarentzat. Ahalmen hori Kolonbiako hazkunde-merkatutik eta Euskadiren dibertsifikazio globalerako estrategiatik sortzen den sinergiatik eratorria da. Hala, Latinoamerikako funtsezko merkatu itxaropentsu horrekin lotura komertzial eta sustapen-lotura sendoagoak bermatu dira.
Basquetourrek, Euskadiko turismo-sustapenaren ardura duen agentziak, euskal helmuga estatu eta nazioarteko merkatuetan kokatzeko eta gure lurraldeko turismo-jardueraren garapen iraunkorra bultzatzeko lan egiten du.