• KONEKTIBITATEA
BrittanyFerries-ek itsasontzi berria, jasangarriagoa, inauguratu du Portsmouth-Bilbo ibilbidean
"Salamanca" itsasontzia, erregai garbiagoa eta jasangarriagoa erabiliko duena, Bilbon inauguratu da, asteburuan Portsmouthen egin ondoren.
EB Euskadirekin lotzen duen línea oso interesgarria da euskal turismorako merkatu britaniarraren garrantziagatik, bidaiarien profilagatik eta erabiltzen duen garraio-mota bat datorrelako gure helmugak jasangarritasunaren alde egiten duen apostuarekin.
Gaur inauguratu dute Bilboko Portuan Brittany Ferries konpainiaren “Salamanca” itsasontzia, Portsmouth-Bilbo ibilbidea modu jasangarriagoan egingo duena.
Daniel Solana Basquetourreko zuzendariak, Christophe Mathieu itsas konpainiako zuzendariak eta Ricardo Barkala Bilboko Portuko Agintaritzako presidenteak parte hartu dute, eta gas likidotuak, ohiko erregaia baino askoz garbiagoa, bultzatutako konpainiaren lehen ontzia ezagutzera eman duen ekitaldian.
Gonbidatuek, gainera, ontzia eta bertako areto eta jatetxeak bisitatu ahal izan dituzte.
Baina hori ez da izan konpainiaren intsignia ontzi berria gizartean aurkezteko ospakizun bakarra; izan ere, joan den asteburuan ekitaldi bat egin zen Portsmoutheko portu ingelesean, ehun bat gonbidaturekin, komunikabideen, VIPSen, kolaboratzaileen eta Brittany Ferriesen ordezkarien artean. Euskadi ere bertan egon zen helmugari buruzko informazio-puntu batekin, eta, zehazkiago, Bilbo-Bizkaiari buruzkoarekin. Beste helmuga batzuek ere parte hartu zuten, hala nola Gaztela eta Leonek (ontziaren izenagatik dago bertan) eta Errioxak.
Brittany Ferriesen linea tradizionala, UK eta Euskadi artekoa, oso interesgarria da euskal turismorako, bai merkatu britainiarraren garrantziagatik, bai bidaiarien profilagatik, seniorra esaterako, desestazionalizazioan laguntzen dutelako; konektibitateak, baita itsasokoak ere, helmugarako duen garrantziagatik ere. Bestalde, ontzi iraunkorrago bat erabiltzea erabat lerrokatuta dago Euskadi helmugaren iraunkortasunaren aldeko apustuarekin.
«Salamanca» ontziak, bere burua bultzatzeko gas natural likidotua erabiltzeaz gain (ia ez du partikularik isurtzen errekuntzaren ondoren, eta karbono dioxidoaren emisioa % 25 murrizten du), garraioaren eraginkortasuna hobetzeko diseinatutako kaskoa du, erregai gutxiago kontsumitzen duten pertsona gehiago garraiatzeko aukera ematen duena. Gainera, pintura ekologikoak eta erabilitako tansduktore ultrasonikoek itsas elementuen hazkundea murrizten dute helizeetan, eta, horri esker, itsasontziak azkarrago joan ahal izango du kontsumo txikiagoarekin.