• ESPAÑA VERDE
Espainia Berdeko turismo-arduradunek 2024an marka indartu izana nabarmendu dute
Galiziako, Asturiasko Printzerriko, Kantabriako eta Euskadiko Turismo sailen arduradunek Espainia Berdearen Jarraipen Batzordearen hirugarren eta azken bileran parte hartu zuten, abenduaren 13an A Coruña Finisterre NH Collection hotelean ospatu den bileran.
Bilera horrek Galiziaren koordinazio-aldia itxi zuen, eta Kantabriari eman zion lekukoa ofizialki FITUR 2025ean.
Bileran, 2024an egindako lana baloratu zen, eta marka turistikoaren nazioarteko proiekzioa indartzea eta Europa, Erresuma Batua eta Estatu Batuak bezalako merkatu estrategikoetan izandako hazkundea nabarmendu ziren. Azken datuen arabera, 2023an Espainia Berdeak 2019an izandako nazioarteko bisitariak 4 milioitan gainditu zituen, helmuga erakargarria dela baieztatuz.
Kanpainak eta emaitza nabarmenak
2024an, España Verdek sustapen-kanpainak egin zituen hedabide digitaletan, sare sozialetan eta atari espezializatuetan, atzerriko Espainiako Turismo Bulegoekin lankidetzan. Erresuma Batuko, Alemaniako, Italiako, Frantziako eta Ameriketako Estatu Batuetako nazioarteko erosleei zuzendutako lau famtrips ere antolatu ziren, eta tokiko gidek erakutsi zuten helmuga zuzenean.
ingreenspain.es webgunearen abiaraztea urteko mugarrietako bat izan zen, ikusgarritasun handia lortuz, sei hilabetetan 438 inpresiotatik 72.000ra igoz. Sare sozialetan, Espainia Berdeak Instagramen jarraitzaileak bikoiztu zituen, 10.600era iritsiz, eta Facebooken 20.000 jarraitzaileko komunitatea lortu zuen.
Hazkunde turistikoa sendotzea
Batzordeko kideek baikortasuna adierazi zuten 2024ko azken emaitzei begira, iaz izandako % 17ko hazkunde-erritmoari eutsiko ziotelakoan. Indartze hori nazioarteko merkatuetako ikuspegiari eta Oportoko Presentación Norte Diem ekimenari zor zaie. Ekimen horiek Espainia Berdea penintsulako iparraldean helmuga bakar gisa kokatzen lagundu zuten.