• WORKSHOP
Euskadik MeetGermany 2024 ekitaldia hartu zuen, turismo jasangarriari eta nazioarteko networking-ari zuzendua
Urriaren 17an eta 18an, Bilbo ospatu zen MeetGermany 2024 ekitaldia, Alemaniako Turismoaren Bulego Nazionalak (ONAT) antolatuta, Basquetourren lankidetzarekin.
Topaketa hau Alemaniako turismo hartzailearen erreferente bilakatu da eta Iberiar Penintsulako sektorerako B2B ekitaldi garrantzitsuena da. Bere helburu nagusia Alemaniako partnerren eta Espainiako eta Portugaleko torperadore eta bidaia-agentzia nagusien arteko sinergiak sustatzea izan zen.
Ekitaldia Urgoiti Jauregia hotelean ospatu zen, eta "Green Meeting" kontzeptuaren baitan kokatu zen, Alemania eta Euskadik beren turismo-merkatuetan sustatzen duten jasangarritasun-estrategiaren ildotik. MeetGermany 2024-ren helburu nagusien artean karbono-aztarna murriztea eta sortutako isurketak konpentsatzea nabarmentzen ziren, baita lankidetza-aukerak sortzea ere.
Jardunaldiak 17 partner alemaniar eta bertako 50 bat tour operadore eta bidaia-agentzia bildu zituen, horien artean ONATek hautatutako Key Account nagusiak. Ekitaldian zehar, Daniel Solana, Basquetourreko zuzendaria, Euskadi turismo-helmuga arduratsu gisa aurkeztu zuen, Alemaniaren printzipio etiko eta jasangarriekin bat eginik. Bere aurkezpenak bi merkatuen arteko lankidetza-aukerak indartu zituen.
Bertaratuek hainbat jarduera izan zituzten gozatzeko, hala nola Guggenheim Museoaren bisita pribatu bat, Bilboko itsasadarrean txakolin-dastaketarekin batera katamaran ekologiko batean ibilaldi bat eta key account-en eta alemaniar erakusleen arteko "speed dating" saio bat. Jardunaldia ate irekitako workshop batekin eta networking-afari batekin amaitu zen.
MeetGermany 2024k horrela nazioarteko merkataritza-harremanen eta jasangarritasunaren garrantzia indartu zuen turismo arduratsuaren garapenerako ardatz gisa.