• PRODKUTU-KLUBAK
Basquetour-ek parte hartu du Costa Bravako produktu-klubei buruzko hausnarketa estrategikorako jardunaldietan
" Bi egunetan zehar, Agentziak bere ikuspuntua eta esperientziak Euskadin erakutsi ditu
Uztailaren 2 eta 3an Gironan Costa Brava Pirineu de Girona Turismo Patronatoko Produktu-klubei buruzko hausnarketa estrategikorako jardunaldian ospatu dira, Basquetour-en partaidetzarekin.
Jardunaldien helburuak ezberdinak izan dira: tresna hauen baliagarritasuna, merkatuaren joerak, merkaturatzeko kanal egokienak eta kluben arteko gainjartzeak aztertzea eta barneko kudeaketa hobeketzea.
Produktu-kluba helmugak eta bere proposamenak gai-ardatzen inguruan egituratzeko metodologia baliogarria den tresna da, sektore publiko-pribatua eta bertako biztanlegoa hurbilduz, merkaturatu daitezkeen turismo-produktuak sortzeko asmoarekin.
Euskadik, gaur egun, bi produktu-klub ditu: gastronomiakoa, surfekoa eta familia-turismokoa. Turismoaren Euskal Agentziak kudeatzen dituen produktu-klub hauei buruzko bere esperientzia eta ikuspuntua eskeini baititu Costa Bravako hausnarketa estrategikoan.