Web gune honek cookieak erabiltzen ditu, propioak eta beste batzurenak. Gure cookien politikari buruz gehiago irakurri dezakezu.

  •   EKITALDIAK

Basquetourreko zuzendaria Turespañako II. Konbentzioan

Bartzelonan egiten ari da, urriaren 3tik 5era, turismo-sektorearen informazio-trukea eta baterako hausnarketa bultzatzeko asmoarekin.

Hirugarren edizioa datorren urtean egingo da Donostian.

1 / 3

Daniel Solanak, Basquetourreko zuzendariak, lankidetza publiko-pribatuko jardunbide egokiei buruzko mahai-inguru batean parte hartuko du gaur goizean, Turespañako II. Konbentzioak 3 egunez Bartzelonan egingo duen programaren barruan.Solanarekin batera, honako hauek izan dira eztabaidan: Pilar Crespo Pastor, Booking.com webguneko Espainia eta Portugalerako zuzendaria; Rosana Morillo Rodríguez, Balear Uharteetako Gobernuko Turismoko zuzendari nagusia; Eduard Torres Guals, Bartzelonako Turismeko presidentea eta Javier Marín Martinón, Renfeko merkataritza- eta salmenta-zuzendaria. Felipe Formariz Pombo Turespañako Turismo Sektorerako Estrategia eta Zerbitzuen zuzendariorde nagusiak moderatzaile lanak egin ditu.

Konbentzioaren II. edizioa Bartzelonako Nazioarteko Konbentzio Zentroan garatzen da 2022ko urriaren 3tik 5era, eta Turismoaren Gobernantzari buruzkoa da, sektoreko ekintza-erreferente garrantzitsuenetako bat baita, lehiakortasuna garatzearekin eta iraunkortasuna bilatzearekin batera. Horregatik, Konbentzioaren II. edizioa, lehen aldiz, sektore pribatuari irekitzen zaio, lankidetza, lankidetza eta koordinazio publiko-pribatuko mekanismoak indartzeko eta estrategiak garatzen eta erabakiak elkarrekin hartzen laguntzeko.

Helburu horrekin, Turespaña II Konbentzioaren saioek ponentziak, mahai-inguruak, merkatu-aurkezpenak eta eragile publiko eta pribatuen eta Turespañako eragileen arteko aldebiko topaketak biltzen dituzte, eta horien artean, kanpoko Turismo Kontseilarien sarea nabarmentzen da.

Horrela, aipatutako mahai-inguruaz gain, gaur helmuga turistiko bat eta gobernantza-ereduak kudeatzeko modua, beste helmuga batzuek nola egiten duten, eduki berrien garrantzia edo helmuga, produktu eta esperientzia turistiko ikusgarriak nola egin aztertuko da. Bestalde, Turespañak lan egiten duen munduko merkatuei buruzko aurkezpenak egingo dira, baita datorren urtean Donostian egingo den konbentzioaren hirugarren edizioari buruzkoa ere.

Atzo, topaketaren lehen egunean, hainbat mahai-inguru egin ziren gai hauei buruz: etorkizuneko giltzarriak: turismoaren erronkak 2023an, Konektibitatea eta jasangarritasuna; helmuga turistikoa garatzeko giltzei buruzko hitzaldiak: ostatutik esperientziara, Turismoaren estrategia eta zerbitzuak, Turismoaren Kanpo Marketina, Ezagutza eta Azterlan Turistikoak, eta Turismoko Estatu Idazkaritzaren zenbait ekimenen aurkezpenak.

Eta bihar, azken egunean, lan-bilerak egingo dira OETekin, Zuzendariordetza Nagusiekin eta Turespañako Produktu Arloekin.

Konbentzioa Turespañaren eta haren kanpoko turismo-kontseilaritzen eta Estatuko turismo-helmugen arteko topaketarako, lankidetzarako eta plangintzarako gune bat da, eta Espainiako ekonomiaren industria nagusia den horren erronka eta estrategia garrantzitsuenen inguruko informazio-trukea eta baterako hausnarketa bultzatzea du helburu.

Martxoa 2024

AL AR AZ OG OR LR IG
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31