Web gune honek cookieak erabiltzen ditu, propioak eta beste batzurenak. Gure cookien politikari buruz gehiago irakurri dezakezu.

  •   SUSTAPEN ETA MERKATURATZE TURISTIKOA

Daniel Solana Shangain bildu da Txinako turismo ordezkari garrantzitsuekin

Bart, Euskadiko ordutegian, Basquetourreko zuzendariak bilera bana egin du HCG International Travel Group turoperazio-enpresa handiarekin eta kapital pribatuko agentziarekin eta CYTS-Bravo Link Asiako herrialdeko ekitaldiak eta bilerak kudeatzen dituen enpresa handienarekin.

1 / 5

Daniel Solana Basquetourreko zuzendaria Shangaira egiten ari den bidaiaren helburua da Txinako turismoaren ordezkari garrantzitsuekin harremanak izatea.

 

Bi dira bisitaren mugarriak. Lehenengoa, HCG International Travel Group kapital pribatuko turoperadore eta aisialdiko bidaia-agentziarekin egindako topaketa, 1993an sortua. 2014an, Ctrip izan zen akziodun nagusia, eta 2019ra arte, 1.000 langile baino gehiago zituen, eta 7.000 agentziari baino gehiagori eskaintzen zizkien zerbitzuak Txina osoan. Gainera, hirugarren herrialdeetan ere sukurtsalak ditu. Bisitaldian, Turespañak bildutako bisitari-taldeak zuzeneko erreserben, ostatuen eta hegazkinen kudeaketaren kontrol- eta informazio-zentro ospetsua ezagutu ahal izan zuen, baita CTRIPen bezeroari arreta emateko supertxata ere. Eraikin, denda eta jatetxez osatutako hiria da, egunero hara joaten diren 10.000 langileentzat.

 

Bigarrena, CYTSekin (China Youth Travel Services) -Bravolink, herrialdeko ekitaldiak eta bilerak kudeatzen dituen enpresa handiena- egindako bilera izan da. Estatuan 20 kongresu antolatu baititu, batez ere, Madrilen eta Bartzelonan.

 

Solanak bidaia aprobetxatu du Shangaiko ITB turismo azokara hurbiltzeko, egun hauetan ospatzen ari dena.

 

Txinako merkatua, Euskadirako mugimenduari buruzko datu nabarmenik ez duen arren, interesgarria da euskal turismoarentzat, Estatuko beste helmuga batzuetara bidaiatzen baitu, batez ere Madrilera eta Kataluniara. Beraz, errazagoa da gurera hurbiltzea, Basquetour garatzen ari den sustapen- eta merkaturatze-apustuarekin. Gainera, potentzialki, merkatu handia da, egin dezakeen bisitari-kopuruagatik eta gastu-mailagatik.

 

Eustaten datuen arabera, 2022an Txinako merkatua nabarmen hazi zen 2021arekin alderatuta, baina 2017ko zifra historikoetara iritsi gabe. Zehazki, iaz 6.848 sarrerarekin itxi zen, 2021ean baino % 105 gehiago, eta gaualdien kasuan ere % 134 igo da, 13.188ra iritsiz.

 

Merkatu horrek sarreren guztizkoaren gainean duen ehuneko kuota % 0,2koa da; beraz, Euskadira jaulkitzen duten merkatuen ranking orokorraren postu baxuenetan dago.

 

Uneko urteari dagokionez, orain arte merkatu igorleen ranking orokorreko posturik baxuenetan mantendu da merkatu hori, % 0,3ko kuotarekin.

 

Urtarokotasunari dagokionez, merkatu horrek kontzentrazio nabarmenak ditu udako hilabeteetan, batez ere uztailean eta abuztuan.

 

Euskaditik kanpo, lehentasunezko helmugak Katalunia eta Madrilgo Erkidegoa dira, ostatu-gauak egin dituzten turista txinatar guztiekiko % 73ko kuota bateratuarekin.

 

Txinako merkaturako, Espainia hiriko turismorako helmuga da (city break), paisaia askotarikoa, herrialde kosmopolita eta ospitalekoa, eta opor kulturalak. Eta bisitatzeko motibazioak honako hauek dira: leku interesgarriak, erakarpenak eta ekitaldiak; tradizioak eta ohiturak; eskualde espezifikoak; giro positiboa eta ongizatea; eta gastronomia.

 

Turespañak argitaratutako azken txostenen arabera, nazioarteko turismoa suspertzeko egungo bi erronka nagusiak, Espainia barne, Schengen eremuko kontsulatuen bisatuen emisioa (berregokitze-prozesuan dago) eta konektibitatea berreskuratzea dira. Udako denboraldian konektibitatea suspertu den arren, konektibitatea pandemia aurreko mailen azpitik dago oraindik. Espainiaren kasuan, maiztasunen % 80 berreskuratzea espero da, uztailerako eta abuzturako programatutako txertaketekin, eta 2024rako % 100era iristea. Hala ere, Txinarekin nazioarteko konektibitatea jaisteak eragin negatiboa izan du hegaldien prezioetan.

 

Turista horien batez besteko gastua 2.407 eurokoa izan zen Estatuko hainbat helmugatan, eta batez besteko egonaldiak 7,8 egun iraun zuen; beraz, helmuga askotarako profil erakargarrienetako bat da.

 

Iaz, turista txinatarren % 72 Espainiara joan ziren aisialdirako, eta % 21ek arrazoi profesionalengatik etorri zirela adierazi zuten. Batez ere pakete turistikorik gabe bidaiatu zuten (% 90) eta hoteletan eman zuten gaua (% 85).

 

Espainia bisitatzen duen turista txinatarraren profila maskulinoa da, milioi askoko belaunaldikoa, goi-mailako ikasketak eta maila ertain edo altuko lan-posizioa dituena.

 

Txinako merkatuko bidaiari-profilari buruzko azken ikerketek profil are adituagoa dute, itxaropen handikoa, esplorazio zalea eta esperientzia berritzaileak bilatzen dituena.

Ekaina 2024

AL AR AZ OG OR LR IG
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30