• SUSTAPEN ETA MERKATURATZE TURISTIKOA
Basque Country Confidential-ek bere nazioarteko posizionamendua indartu du Sao Pauloko ILTM azokan
Euskadiko luxuzko turismoaren marka Latinoamerikako merkatuetan sendotu da sektoreko hitzordu esklusiboenetako batean, bertaratutako profesionalen artean interesa piztuz.

Maiatzaren 5etik 8ra, "Basque Country Confidential" marka São Paulon egin den ILTM Latin America azokan izan da, luxuzko turismora dedikatutako munduko ekitaldi profesional garrantzitsuenetako batean. Hitzordu honek sektoreko eragile nagusiak biltzen ditu aurrez zehaztutako bilera estrategikoetan, eta plataforma giltzarri bihurtu da Euskadiren nazioarteko presentzia indartzeko Brasilgo, Latinoamerikako eta Erdialdeko Amerikako merkatuetan.Â
Edizio honetako ardatz nagusietako bat Confidential klubaren sustapena izan da; klub honek dagoeneko 90 kide ditu, hotelak, harrera-agentziak, saltokiak, jatetxeak, esperientziak eta hautatutako beste zerbitzu batzuk barne. Sare honek helmugaren balio-proposamena sendotzen du, kalitatezko eta pertsonalizatutako eskaintza bermatuz.Â
Gainera, maiatzaren 5ean, astelehenean, Espainiako Turismo Bulegoak (OET) bazkari bat antolatu zuen Brasilgo turismo-agenterekin, harremanak estutzeko, proposamenak partekatzeko eta “Basque Country Confidential†markaren berezitasuna zuzenean aurkezteko aukera bat izan zen.Â
Basque Country Confidential markaren parte-hartzea Turespaña-ren standean kokatu da, eta horrek aukera eman du premium segmentuko operadore, agentzia eta profesionalekin bileraz beteriko agenda trinkoa eta osoa garatzeko. Izan ere, ordutegi-tarte guztiak beteta egon dira, batzuk baita ordutegi ofizialetik harago ere, Euskadik helmuga esklusibo, sofistikatu eta goi-mailako gisa pizten duen interesa islatuz.Â
Urtez urte, azoka honetan parte-hartzea estrategiko bihurtzen ari da, Euskadik nazioarteko eros ahalmen handiko merkatuen alde egiten duen apustua eta kalitatezko turismo esperientzialarekiko duen konpromisoa berretsiz.