• SUSTAPEN TURISTIKOA
Basquetourrek Euskadi-Basque Country sustatu du Irlandako sektoreko road show sendoenean
Limerick, Waterford eta Cork dira workshop ibiltari honetako hiriak, eta hiri bakoitzeko 50 agente eta operadore inguruk hartu dute parte.
Atzo amaitu zen Corken Irlandako turismo sektoreko road show zaharrena eta finkatuena; Basquetourrek parte hartu du honetan Irlandako merkatuan Euskadi-Basque Country marka sustatzeko helburuarekin.
Workshop ibiltari honek, Corkez gain, Limerick eta Waterford hiriak zeharkatu ditu, eta 50 agente edota turoperadore irlandar inguru izan ditu hiri horietako bakoitzean.
TTR Travel Industry Road Show 2013an sortu zen, eta Euskadik Irlandako merkatuaren garrantzia gero eta handiagoa du. Aldez aurretik, otsailean, Basquetourrek Dublinen egindako kazetari irlandarren workshop batean parte hartu zuen, enpresa berak antolatuta, eta gure helmugak Irlandan sortzen duen interes handia egiaztatu zuen. Gainera, azpimarratu behar da egun dauden konexioak, itsasontziz, Brittany Ferries konpainiaren bidez, Bilbo-Rosslare ibilbidearekin, eta Aer Lingusen bidez, hegazkinez, Dublin eta Bilbo artean.
Horrela, urte horretako lehen 7 hilabeteetan, urtarriletik uztailera, Irlandako merkatua nabarmen suspertu da 2022ko aldi beraren aldean, sarrerak % 24 igo baitira, eta gaualdiak, berriz, % 21.
2022an, Irlandako merkatuak nabarmen egin zuen gora, guztira 33.291 sarrera (+%243, 2021aren aldean) eta 70.382 gaualdi (+%263) izan baitziren, serie historiko osoko daturik altuenak lortuz.
2022an, merkatu horrek sarreren guztizkoaren gainean zuen ehuneko kuota % 0,9koa zen, eta Euskadira jaulkitzen duten merkatuen ranking orokorraren 23. postuan zegoen; aurten, ordea, 21. postura igo da, % 1eko kuotarekin.
Urtarokotasunari dagokionez, Irlandatik datozen bidaiariek nahiago dute Euskadira uda hasi eta amaitzen den hilabeteetan etorri, batez ere maiatzean, uztailean eta irailean.