• KODE ETIKOA
Sentsibilizazio-jardunaldi berriek Euskadiko Turismoaren Kode Etikoarekiko konpromisoa indartu dute
Basquetourrek erakunde berrien atxikimendua sustatu du, eta dagoeneko 765 baino gehiago dira turismo arduratsu eta jasangarriaren aldeko apustua egin dutenak

Joan den ostegunean, Basquetourrek bi sentsibilizazio-jardunaldi antolatu zituen Euskadiko Turismoaren Kode Etikoaren inguruan, sektoreko hainbat eragileri zuzenduta, turismo-eredu arduratsuago, jasangarriago eta inklusiboago baten aldeko konpromisoa bultzatzeko.
Lehen jardunaldian, Euskadiko bidaia-agentzia igorleek parte hartu zuten, baita Araba, Bizkaia eta Gipuzkoako elkarteetako ordezkariek ere: ABAE, BIBAE eta BIDAIKIDE. Gaur egun, 24 bidaia-agentzia daude proiektuan sartuta, eta jardunaldiaren ostean, 11 agentzia berri batu dira Kode Etikoari, beren jardunean iraunkortasun- eta erantzukizun-printzipioak txertatzeko konpromisoa hartuz.
Bigarren jardunaldian, Barakaldoko Udaleko ordezkariek hartu zuten parte, udalerriko sektore pribatuko hainbat eragilerekin batera. Horrela, Barakaldok lehen urratsa egin du proiektuan, turismo-estrategia Euskadik sustatzen dituen balio etikoekin lerrokatzeko asmoz.
Bi jardunaldietan, Kode Etikoaren proiektua zehaztasunez aurkeztu zen: zer ekartzen duen parte hartzeak, zer onura dakartzan bai erakundeentzat eta bai helmugarentzat, eta parte-hartzaileek zituzten zalantzak argitu ziren.
Euskadiko Turismoaren Kode Etikoak oinarrizko printzipio batzuk ezartzen ditu, lurraldeko turismo-eragile guztiek euren eguneroko jardunean jasangarritasuna, erantzukizuna, errespetua eta elkar ulertzea barnera ditzaten.
Proiektuaren seigarren edizio honetan, espero da 100 erakunde inguruk bat egingo dutela turismo arduratsuarekin, Basquetourren, turismo-lankidetzako erakundeen eta Eusko Jaurlaritzako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailaren eskutik. Aurreko edizioetan, 765 erakundek baino gehiagok hartu dute parte, eta Euskadi gero eta sendoago ari da finkatzen turismo-garapen iraunkorrarekin konprometitutako helmuga gisa.