Web gune honek cookieak erabiltzen ditu, propioak eta beste batzurenak. Gure cookien politikari buruz gehiago irakurri dezakezu.

  •   MERKATURATZE TURISTIKOA

Euskadi turismo-sektorearen networking-eko munduko ekitaldi nagusian izan da Parisen

Eusko Jaurlaritzak, lehen aldiz, parte hartu du "L"International Media Marketplace"-n, hilaren 15ean ospatu zen turismo-profesionalak eta kazetariak, blogariak eta influencer-ren arteko topaketa

Bere helburua kontaktu-sarea zabaltzea eta nazioarteko emisio-merkatu nagusian ikusgarritasuna indartzea da

1 / 3

Asteazken honetan, martxoaren 15ean, Euskadi IMMren (“L’International Media Marketplace”) 5. edizioan izan zen lehen aldiz Parisen, Frantziako prentsaren harreman-sarea zabaltzeko eta atzerriko emisio-merkatu nagusian ikusgarritasuna indartzeko.

 

TravMediak antolatuta, turismoaren sektoreko networking-aren munduko ekitaldi nagusia da, eta turismo-profesionalek prentsa idatziko, online, irrati eta telebistako kazetariekin, blogariekin eta goi-mailako influencer-ekin harremanak izatea ahalbidetzen du.

 

Gune babestuetan zeharreko mendi-ibiliak, gure kulturan eta tradizioetan sakontzea, eskaintza eno-gastronomikoa, autoz egindako ibilbideak, haien benetakotasuna ezagutzeko ezagunenetatik kanpo, eta diseinua eta arkitektura dira gairik eskatuenak. Premiumaren produktuak, Euskadi Confidential izenekoak, oso harrera ona izan zuen turismo-enpresen esperientzien egituraketagatik eta profesionaltasunagatik.

 

Egun hori, garraioen grebak markatuta egon arren, non hedabide batzuk ezin izan ziren bertaratu, oso positiboa izan zen, 20 bilera inguru egin baitziren. Oro har, nahiz eta batzuek Euskadiko zenbait txoko ezagutzen zituzten, liluratuta agertu ziren erakutsitako produktuen tematizazioarekin, eta interes handia agertu zuten helmuga bisitatzeko eta, horrela, Frantziako publikoari gehiago eta hobeto azaltzeko.

Martxoa 2024

AL AR AZ OG OR LR IG
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31