• MERKATURATZE TURISTIKOA SUIZAN
Gastronomia eta enoturismoa baliabide erakargarrienak Suizako merkaturatze jardunaldietan
" 150 eragile suizarrek parte hartu zuten joandako astean Bernan, Basilean eta Zurichen ospatutako hiru workshop-etan, Eusko Jaurlaritzaren partaidetzarekin, Basquetour-en bidez. " Gastronomia eta enoturismoarekin batera, natura eta Chillida-leku izan ziren saltzeko argudio nagusiak, azken hau Zürich Hauser unid Wirth galeriak kudeatzen baitu.
150 eragile suizarrek euren interesa euskal turismo-eskaintzarekiko azaldu zuten Suizan, 26tik 28ra bitartean ospatutako 3 workshop-etan, Eusko Jaurlaritzaren Turismo sailak parte hartu zuelarik, Basquetour-en bidez.
Jardunaldiotan, workshop-a ospatu zen 3 hirietan, Bernan, Basilean eta Zurichen helmugaren aurkezpen bat egin zen. Azken hiri hau izan zen Euskadirekiko interes handiena erakutsi zuena, gaur egun, hegaldi zuzenak Bilbora ditu-eta.
Parte hartu zuten eragile suizarren artean interes gehien sortu zuten produktuak, gastronomia eta enoturismoa izan ziren. Dena den, hauez gain, merkaturatze jardunaldiotan saltzeko argudio nagusiak natura eta Chillida-Leku museoa izan ziren, azken hau Zürich Hauser unid Wirth galeriak kudeatzen baitu.