Web gune honek cookieak erabiltzen ditu, propioak eta beste batzurenak. Gure cookien politikari buruz gehiago irakurri dezakezu.

  •   SARETOUR

"Saretour Konekta"-ren lehen edizioa arrakastatsua izan da

" Euskal Turismo Sareko enpresen online ekitaldia 2 egunez egin da, 300 bilerarekin.

Atzo amaitu zen "Saretour Konekta", bi eguneko online ekitaldia. Euskal Turismo Sareko 170 profesionalek hartu dute parte, eta 300 bilera egin dituzte. Horrenbestez, Euskadin orain arte egin den baterako lan birtual handienetako bat izan da.

Euskadiko turismo-industriako profesionalek gehien eskatzen duten eskaeretako bati erantzuteko sortu da proiektua: elkar ezagutzeko, partekatzeko, eskaintza bateratua sortzeko eta lankidetza-proiektuak planteatzeko aukera. Lehen edizio honetan 122 enpresa bildu dira, ia sektoreko elkarte guztiak eta eskualdeko eta udaleko turismo-kudeaketako ia 30 erakunde eta entitate. Zehazkiago, 14 bidaia-agentzia eta agentzia hartzaile, 20 ostatu, 5 elkarte sektorial, 17 enpresa gastronomiko, 29 erakunde eta erakunde turistiko, 53 jarduera- eta zerbitzu-enpresa eta beste enpresa tangentzial batzuk, hala nola aholkularitza-enpresak, prestakuntza-zentroak edo garraioa.

«Saretour Konekta 2022» martxoaren 30ean, asteazkena, hasi zen, Sektoreko Elkarrizketen bigarren edizioarekin. Bertan, Euskadiko turismo-elkarteetako ordezkariek turismoaren kezkei eta egoerari buruz eztabaidatu zuten. Paul Liceaga (Gipuzkoako Hotelak – Adegi), Álvaro Díaz-Munío (Bilboko Destino Hotela Elkartea), Lorea Uranga (ATRAE - Euskadiko Turismo-Agentzia Hartzaile Elkartuak), Naiara Malave (Aktiba - Euskadiko Turismo Aktiboko, Abenturako eta Naturako Enpresen Elkartea) eta Iratxe Muñoz (APIT Euskadi - Euskadiko Turismo Gidarien Elkartea) izan ziren enpresa-behar horri buruz hitz egin zutenak.

Ondoren, apirilaren 4ra arte, enpresak erregistratu ahal izan ziren, beren profilak sortuz, interesak eta ordutegiak hautatuz, eta, azkenik, apirilaren 6an, asteazkena, eta 7an, osteguna, enpresa bakoitzak bilaketa-kategorien arabera sortu zuen agendaren arabera biltzeko. Bertaratutako enpresek proposatutako emaitzak eta hobekuntzak aztertu ondoren, hurrengo edizioak zehazten hasiko dira, eta, ekimenaren arrakasta ikusita, segmentatuagoak eta are presentzialagoak diren beste formatu batzuk hartuko dituzte.

Atzo amaitu zen "Saretour Konekta", bi eguneko online ekitaldia. Euskal Turismo Sareko 170 profesionalek hartu dute parte, eta 300 bilera egin dituzte. Horrenbestez, Euskadin orain arte egin den baterako lan birtual handienetako bat izan da.

Euskadiko turismo-industriako profesionalek gehien eskatzen duten eskaeretako bati erantzuteko sortu da proiektua: elkar ezagutzeko, partekatzeko, eskaintza bateratua sortzeko eta lankidetza-proiektuak planteatzeko aukera. Lehen edizio honetan 122 enpresa bildu dira, ia sektoreko elkarte guztiak eta eskualdeko eta udaleko turismo-kudeaketako ia 30 erakunde eta entitate. Zehazkiago, 14 bidaia-agentzia eta agentzia hartzaile, 20 ostatu, 5 elkarte sektorial, 17 enpresa gastronomiko, 29 erakunde eta erakunde turistiko, 53 jarduera- eta zerbitzu-enpresa eta beste enpresa tangentzial batzuk, hala nola aholkularitza-enpresak, prestakuntza-zentroak edo garraioa.

«Saretour Konekta 2022» martxoaren 30ean, asteazkena, hasi zen, Sektoreko Elkarrizketen bigarren edizioarekin. Bertan, Euskadiko turismo-elkarteetako ordezkariek turismoaren kezkei eta egoerari buruz eztabaidatu zuten. Paul Liceaga (Gipuzkoako Hotelak – Adegi), Álvaro Díaz-Munío (Bilboko Destino Hotela Elkartea), Lorea Uranga (ATRAE - Euskadiko Turismo-Agentzia Hartzaile Elkartuak), Naiara Malave (Aktiba - Euskadiko Turismo Aktiboko, Abenturako eta Naturako Enpresen Elkartea) eta Iratxe Muñoz (APIT Euskadi - Euskadiko Turismo Gidarien Elkartea) izan ziren enpresa-behar horri buruz hitz egin zutenak.

Ondoren, apirilaren 4ra arte, enpresak erregistratu ahal izan ziren, beren profilak sortuz, interesak eta ordutegiak hautatuz, eta, azkenik, apirilaren 6an, asteazkena, eta 7an, osteguna, enpresa bakoitzak bilaketa-kategorien arabera sortu zuen agendaren arabera biltzeko. Bertaratutako enpresek proposatutako emaitzak eta hobekuntzak aztertu ondoren, hurrengo edizioak zehazten hasiko dira, eta, ekimenaren arrakasta ikusita, segmentatuagoak eta are presentzialagoak diren beste formatu batzuk hartuko dituzte.

Maiatza 2024

AL AR AZ OG OR LR IG
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31