Web gune honek cookieak erabiltzen ditu, propioak eta beste batzurenak. Gure cookien politikari buruz gehiago irakurri dezakezu.

BERRIAK

  •   MEET BASQUE COUNTRY 2025

Euskadi, zapore, paisaia eta esperientzien erdigune: MEET Basque Country 2025 martxan da

Kanadako, Estatu Batuetako eta Latinoamerikako 50 profesionalek baino gehiagok Euskal Herriko eskaintza turistikoa ezagutzen ari dira aste honetan, San Mameseko ostiraleko komertzializazio workshoparen aurretik.

  •   MEET BASQUE COUNTRY 2025

MEET Basque Country 2025k nazioarteko turismo eragile nagusienak ekarri ditu Euskadira

Topaketa horrek, azaroan, Kanadako, AEBetako eta Latinoamerikako 50 nazioarteko turoperadore baino gehiago elkartuko ditu, eta, hauek, euskal turismo-eskaintza ezagutzeko aukera izateaz gain, sektorearekin merkaturatze-topaketak izango dituzte.

  •   FORMAKUNTZA

Basquetour Learning: azaroko formakuntzak

Basquetour Learning turismo-sektorearen profesionalizazioa indartzeko plataforma da. Esperientzia turistikoak hobetzeko eta aberasteko konpromisoarekin, sektorean hazkundea eta bikaintasuna sustatzeko diseinatutako prestakuntza sorta zabala eskaintzen du.

  •   SUSTAPEN ETA MERKATURATZE TURISTIKOA

Euskadi Londresko World Travel Market 2025 azokan dago

WTM topagunean parte hartzearen helburuak dira Euskadik merkatu britainiarrean duen lekua sendotzea -gurera nazioarteko bidaiari gehien igortzen dituen iturri nagusietakoa baita-, eta Erresuma Batuko operadore, agentzia eta hedabide espezializatuekin harremanak ...

  •   LEHIAKORTASUNA

Bilbo, UNE 178501 arauaren araberako Turismo Helmuga Adimendun (THA) ziurtagiria lortu duen Euskadiko lehen helmuga

Aitortza hori Turismo Helmuga Adimendunaren Kudeaketa Sistema ezartzeko prozesu zorrotz baten ondorioz lortu du Bizkaiko hiriburuak, eta Bilbao Ekintza eta Basquetour bera izan ditu sustatzaile eta bidelagun.

  •   LEHIAKORTASUNA

Euskadik turismo jasangarri eta berritzailea bultzatzen du: 18 enpresek lortu dute UNE 178510 ETI ziurtagiria

Aitortzaz harago, ziurtagiri horrek benetako pizgarria dakar enpresentzako; euren jardunbideak moldatzen, berritzen eta zerbitzuak hobetzen ikasi dute, bezeroentzako esperientzia jasangarriagoak, inklusiboagoak eta pertsonalizatuagoak eskaini ahal izateko.

Euskadi Basque Country BIMEn, musika-industriaren nazioarteko erakusleihoan

Guneak euskal turismo eskaintza sustatuko du Iberoamerikako musika-industriaren erreferentziazko topagunean; horrez gain, Instagramera standaren argazki bat igo eta @visiteuskadi etiketatzen duten erabiltzaileen artean, hiru esperientzia turistiko ikusgarri zozkatuko dira.

  •   MICE

Euskadik Varsovian aurkeztu du bere MICE eskaintza

Basquetourrek, ekimen estrategiko honen bidez, Euskadi kokatu nahi du Poloniako merkatuan ekitaldi, kongresu, sustapen-bidaia handietarako helmuga nabarmen gisa.  

  •   SUSTAPEN ETA MERKATURATZE TURISTIKOA

Euskadik golf eskaintza sustatu du International Golf Travel Market (IGTM) 2025 azokan

Gaur, urriak 23, amaitu da Euskadi Basque Countryk, bigarren urtez jarraian, mundu mailako golf turismoaren arloko ekitaldi garrantzitsuenetako batean izan duen parte-hartzea.

  •   MEET BASQUE COUNTRY

Basquetourrek "Meet Basque Country 2025" ekimenaren laugarren edizioa ospatuko du azaroan

Euskadiko B2B merkaturatze-ekitaldirik garrantzitsuenak 50 turoperadore ekarriko ditu gurera, Ipar Amerika eta Latinoamerikako merkatu estrategikoetatik, besteak beste.

Azaroa 2025

AL AR AZ OG OR LR IG
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30