Web gune honek cookieak erabiltzen ditu, propioak eta beste batzurenak. Gure cookien politikari buruz gehiago irakurri dezakezu.

BERRIAK

  •   FAMILIA TURISMOA

Basquetourrek Turismoa Familian estrategia birdefinitu du

Kode etikoa, familia-tipologiaren aniztasuna, nerabeek familia bisitarietan duten pisu gero eta handiagoa, digitalizazioa, Euskadi slow ibilbide gisa, eta emozioetan, esperientzietan eta balioen eskolan oinarritutako turismoa dira, Euskadi familia-turismorako helmuga gisa ...

Basque Ambassadors 2025: Euskal gastronomiaren enbaxadoreen aintzatespena Kolonbiara iritsi da

Basque Ambassadors ekimena Eusko Jaurlaritzako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailak eta Turismoaren Euskal Agentziak, Basquetourrek, sustatu dute, eta Basque Culinary Centerrek bultzatu.

  •   KODE ETIKOA

Basquetourrek urteroko birziklatze-jardunaldia ospatu du, Euskadiko Turismoaren Kode Etikoaren proiektuaren barruan, helmugako profesionalentzat

Turismoaren Euskal Agentziak Turismoaren Kode Etikoari buruzko birziklatze prestakuntza jardunaldi bat antolatu zuen Euskadiko 28 helmuga turistikoetako profesionalentzat, eta 30 pertsonak parte hartu zuten.

  •   SUSTAPEN ETA MERKATURATZE TURISTIKOA

Euskadi Basque Countryk bere presentzia indartu du potentzial handia duen merkatuan, Municheko F.re.e azokan

Euskadi Basque Countryk Municheko F.re.e azokan parte hartu du, 2025eko otsailaren 19tik 23ra, eta bere eskaintza turistiko orokorra aurkeztu du funtsezko merkatu batean.

  •   JASANGARRITASUN TURISTIKOA

Javier Hurtado sailburua: "Inbertsioa funtsezkoa da iraunkortasunerako, eta Euskadin Europako 80 milioi funts baino gehiago kudeatu ditugu turismoaren sektorerako"

" Eusko Jaurlaritzako Turismo, Merkataritza eta Kontsumoko sailburu Javier Hurtadok parte hartu du turismo-jasangarritasunari buruz elDiario.es egunkariak antolatutako mahai-inguruan " Euskadin bizi denarentzat da, eta hori da bisitatzen gaituena bilatzen duena

  •   TURISMO INDUTRIALA

Basque Industrial Tourism markak, Anuaria España 2024 Saria irabazi du, identitate korporatiboaren aplikazio onenaren kategorian

Basque Industrial Tourism proiektuak Anuaria España 2024 Saria jaso du identitate korporatiboaren diseinu onenaren kategorian, estatuko diseinu grafikoaren esparruan bikaintasuna aitortzen duen sari ospetsua.

  •   SUSTAPEN ETA MERKATURATZE TURISTIKOA

Euskadi Basque Country - Confidential bigarren aldiz Australiako ETG azokan

Otsailaren 11tik 13ra, Euskadi Basque Country - Confidential berriro izango da Australiako ETG (Entire Travel Group) ekitaldian, Sidney, Melbourne eta Brisbane hirietan ospatzen den turismo-sektoreko hitzordu garrantzitsua. Parte-hartze honek helmugaren ...

  •   FORMAKUNTZA: BASQUETOUR LEARNING  

Basquetour Learning: otsaileko formakuntzak

Basquetour Learning turismo-sektorearen profesionalizazioa indartzeko plataforma bat da. Esperientzia turistikoak hobetzeko eta aberasteko konpromisoarekin, sektorean hazkundea eta bikaintasuna sustatzeko diseinatutako prestakuntza sorta zabala eskaintzen du.

  •   KONEKTIBITATEA

Euskadik aireko konektibitatea indartu du Connect foroan, jasangarritasuna ardatz izanik

Basquetour Turismoaren Euskal Agentziak "Connect" aireko konektibitatearen foroan parte hartu du, Gironan, otsailaren 3tik 5era, Bilboko eta Gasteizko aireportuak sustatzeko sozietateekin, VIA eta Bilbao Air, eta Bilbao Turismoarekin batera. ...

  •   DATU ESTATISTIKOAK

2024ko azaroko Eskaintza eta Eskari Turistikoaren Analisia turismo-industriako 2024ko 4. hiruhilekoko enplegu-datuak

Euskadiko Behatoki Turistikoak 2024ko azaroko Euskadiko eskaintza eta eskari turistikoari buruzko koiuntura-adierazle nagusien azterketa laburra egin du, 2024ko urtarriletik azarora metatua eta araututako turismo-ostatu guztiei buruzkoak. Gainera Euskadiko turismo-industriako 2024ko ...

Martxoa 2025

AL AR AZ OG OR LR IG
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31