Web gune honek cookieak erabiltzen ditu, propioak eta beste batzurenak. Gure cookien politikari buruz gehiago irakurri dezakezu.

BERRIAK

  •   SUSTAPEN ETA MERKATURATZE TURISTIKOA

Euskadik bere presentzia indartu du IBTM World 2024 azokan Bartzelonan

Euskadik arrakastaz itxi du parte-hartzea IBTM World 2024 azokan, azaroaren 19tik 21era Bartzelonan ospatu dena, MICE sektorean (Meetings, Incentives, Conferences and Exhibitions) erreferentziazko helmuga gisa sendotuz.

  •   ESTATISTIKA DATUAK

2024ko iraileko Eskaintza eta Eskari Turistikoaren Analisia eta Euskadi Barne-Merkatuarentzako Helmuga Gisa

EUSKADI BARNE-MERKATUARENTZAKO TURISMO-HELMUGA GISA Barne-merkatuak Euskadi turismo-helmuga gisa aukeratzeko motibazio nagusiak bere natur-guneak (%56) eta Euskal Kostaldea, bere ingurunea eta hondartzak (%54) dira. Bigarren mailan, gastronomia (%47) eta ondarea, artea eta kultura (%43) ...

  •   SUSTAPEN ETA MERKATURATZE TURISTIKOA

"Euskadi - Basque Country Confidential" Turespañak Singapur eta Shanghain antolatutako Jardunaldi Zuzenetan

Azaroaren 18tik 20ra Singapurren eta azaroaren 20tik 22ra Shanghain, Euskadi - Basque Country Confidential, euskal turismoaren eskaintzarik sofistikatuena aurkezten duen marka, Turespañak antolatutako Jardunaldi Zuzenetan parte hartuko du.

  •   DTI

Basquetourrek Turismo Iraunkorraren Europako Sarearen Batzar Nagusian parte hartu du

Gaur, Frankfurten, ECOTRANSen, Turismo Jasangarriaren Europako Sarearen Batzar Nagusia ospatu da, formatu hibridoan. Ekitaldiak sektoreko eragile nagusiak bildu ditu, Berlinen sortutako sare honen etorkizunaz eztabaidatzeko.

  •   FAMILIA TURISMOA

Euskadiko Familia Turismoko Klubaren 7. lan-mahaia ospatu da

Gaur Euskadiko Familia Turismoko Klubaren 7. lan-mahaia ospatu da, klubeko enpresa kideen ordezkarien, eskualde eta hiri turismoko teknikarien eta erakunde publikoen arteko topaketa eta lankidetzarako espazioa.

  •   ESPAÑA VERDE

"España Verde" markak bere "Norte Diem" esperientzia Porto-ra eraman du

Ostegun honetan, azaroak 14, Porto-n "Norte Diem" esperientzia artistiko-gastronomikoaren edizio berria ospatu da, "España Verde" marka turistikoaren ekimen berritzailea.

  •   SUSTAPEN ETA MERKATURATZE TURISTIKOA

Basquetour, hirugarren urtez jarraian "Nordic Roadshow"-en, turismo nordikoa Euskadira erakartzeko

Hirugarren urtez jarraian, Basquetour, Euskal Turismoaren Agentzia, Aviareps-ek antolatutako "Nordic Roadshow"-ean parte hartzen ari da. Ekitaldi ibiltari honek nazioarteko helmugak eta turismoaren sektoreko eragile nagusiak konektatzen ditu herrialde nordikoetan.

  •   SUSTAPEN ETA MERKATURATZE TURISTIKOA

Euskadik "high-end" helmuga gisa sendotu da merkatu txinatarrean, agentzia espezializatuekin egindako bigarren webinarraren ostean

Atzo bigarren prestakuntza-webinarrak ospatu zen, Txinako turismo-sektoreko bidaia-agentziei eta "travel advisors" espezializatuei zuzendua. Helburua, Euskadi kalitatezko helmuga gisa kokatzea izan da merkatu honetan.

  •   SUSTAPEN ETA MERKATURATZE JARDUNALDIAK

Euskadi WTM 2024an nabarmentzen da Londresen, turismo ingelesa sustatuz

2024ko Ekintza Planaren baitan, Euskadi Basque Country-k World Travel Market (WTM) 2024 azokan parte hartu du, Londresen ospatu dena azaroaren 5etik 7ra.

  •   DTI

Lan jardunaldia Basquetourren eta aholkularitza-taldearen artean, UNE 178501 Helmuga Turistiko Adimenduna (DTI) eta UNE 178510 Enpresa Turistiko Adimenduna (ETI) arauak ezartzeko

Basquetour aholkularitza teknikoa eskainiko duen aholkularitza-taldearekin bildu da, Euskadiko Turismoaren Kode Etikoaren esparruan, UNE 178501 Helmuga Turistiko Adimenduna (DTI) eta UNE 178510 Enpresa Turistiko Adimenduna (ETI) arauak ezartzeko eta ziurtatzeko. ...

Abendua 2024

AL AR AZ OG OR LR IG
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31